18 Aralık 2014 Perşembe

Kullanıslı Cümleler- Isınma Turları Varan 6

It doesn't matter why. / Sebebi önemli degil.
But for me... / Fakat benim açimdan...
You'd better go. / Gitsen iyi olacak.
I'm gonna tell you something and I don't want you to panic. / Sana bir sey söyleyecegim ama paniklemeni istemiyorum.
I don't want you to say anything. / Bir sey söylemen gerekmiyor.
I just wanted you to know. / Sadece bilmeni istedim.
Who were you on the phone with? / Telefonda kiminle konusuyordun?
That's my business!/ Bu beni ilgilendirir!
- What are you doing here so early? / Bu kadar erken vakitte ne yapiyorsun?
- I'm not here early. / Erken vakitte gelmedim.
- You've been here all night? / Tüm gece burada miydin?

What are you working on? / Ne üstünde çalisiyorsun?
I tried to get a hold of you last night. Where were you? / Dün gece sana ulasmaya çalistim. Neredeydin?
Anyone I know? / Tanidigim birisi mi?
I think you should know about it. / Bilmeniz gerekecegini düsündüm.
How would you know? / Nereden biliyorsun?
What kind of stuff? / Ne tür seyler?
Excuse me. Can I help you? / Affedersiniz. Yardimci olabilir miyim?
I have a meeting with ....... / ....... ile (planlanmis) bir toplantim vardi.
It is fine. / önemli degil.
- How have you been? / Nasil gidiyor?
- Not perfect, but OK. / Mükemmel degil ama idare eder, sanirim.
- How's it going? / Nasil gidiyor?
- It's busy. / Oldukça mesgul.

Almost / Neredeyse.
But I should tell you, / Ama simdiden söyleyeyim,
I won't bore you with it. / Bos ver.
We're out. / Çikiyoruz.
It was nice meeting you. / Seninle karsilasmak guzeldi. It was nice seeing you. / Seni gormek guzeldi.
That won't be necessary. / Hayir, gerekli degil.
It won't be long. / Uzun sürmeyecek.
I don't know, but let me find out. / Bilmiyorum, ama hemen ögreniyorum/ogrenirim.
Yep. We'll see you then. / Evet. Sonra görüsürüz.
- What are you gonna say to him? / Ona ne söyleyeceksin?
- I have no idea. / Hiçbir fikrim yok.

No, not just that. / Hayir, sadece o degil.
All right. I'll take that into consideration. / Pekala, (söylediklerini) dikkate alacagim.
That's fine with me. / Bana uyar.
I'll be direct with you. / Sana karsi açik konusacagim.
I have a proposal for you. / Size bir teklifim var. I have a suggestion. / Sana bir teklifim var.
Do I know you? / Sizi taniyor muyum?
What's this about? / Bu neyle alakali?
That's good news. / Bu iyi haber.
I just want you to know that... / Sadece bilmeni istiyorum ki...
It's my problem, not yours. / Bu benim sorunum, senin degil.
What do you wanna do? / Ne istiyorsun?
Do not disrespect me! / Bana saygisizlik etme.
Give my best to him (her)./ O'na saygilarimi ilet.
You'd better hope so. / Sen öyle san.
This is all my fault. / Hepsi benim hatam.
I made sure of it. / Bundan eminim.
Keep me closely posted. / Sık sık haberdar et (edin).
For what? / Neden ötürü?
That's ridiculous. / Bu çok saçma.
What else? / Baska?
I'm not having this conversation. / Bu konuyu seninle tartismayacagim.
So why are you calling me? / Peki beni neden ariyorsun?
Something wrong? / Bir sorun mu var?
That's nothing new. / Yeni bir sey degil ki ..
I don't believe this. / Buna inanmiyorum.
Deal with it. / Basinin çaresine bak.
It's possible. / Mümkün.
- What do you mean? / Ne demek istiyorsun?
- You know what I mean. / Ne demek istedigimi biliyorsun.

There wasn't anything I could do about it. / Bu konuda yapabilecegim hiçbir sey yoktu.
I know what that means. / Bunun ne demek oldugunu biliyorum.
What do you want me to do? / Ne yapmami istiyorsun?
What are you suggesting? / Ne öneriyorsun ?
There are some things I need you to know. / Bilmeni istedigim bazi seyler var.
You have to convince me of that. / Bu konuda beni ikna etmelisin.
How much longer? / Ne kadar sürer?
No. I'm not listening to you anymore. / Hayir, seni daha fazla dinlemeyecegim.
I don't have time for this. I'm busy. / Gerçekten bunun için zamanim yok. Birazcik mesgulüm.
There's still time. / Hala zaman var.
There's less than an hour. / Bir saatten daha kisa süremiz var.
There's no sense in deluding ourselves. / Kendimizi aldatmanin faydasi yok.
I've done everything that we can. / Elimden geleni yaptim.
Not quite. / Tam olarak sayilmaz.
I'm counting on you. / Sana güveniyorum.
It's under control. / Her sey kontrol altinda.
- Anything else? / Baska bir sey var mi?
- No, nothing else. / Hayir, baska bir sey yok.

That's right. / Aynen öyle.
I'm really sorry this happened. / Bunlarin yasanmasindan ötürü gerçekten üzgünüm.
I don't want any trouble. / (Bak) sorun çiksin istemiyorum.
Wanna tell me what's going on here? / Bana (burada) neler oldugunu söylemek ister misin?
There's really no problem. / Gerçekten bir sorun yok.
Sorry about that. / Bu durum için özür dilerim.
It's too soon to tell. / Henüz söylemek için çok erken.
And then what? / Peki daha sonra?
Keep the line open. / Hatta kal. (Tel.) Hang on. / Bekle.
Everything all right? / Her sey yolunda mi?
Give me some credit. / Bana biraz sans tani.
Thank you for helping me out. / Bana yardimci oldugun için çok tesekkür ederim.
I think we'll be all right. / Sorun çikmayacagini düsünüyorum.
There's no need to worry. / Endiselenecek bir sey yok.
Good to meet you. / Tanistigima memnun oldum.
How much time do I have? / Ne kadar zamanim var?
Why are you here? / Burada ne isin var?
What exactly does this do? / Bu tam olarak ne ise yarar?
You know, I'm running out of time. / Biliyorsun, zamanim yok.
Is it that urgent? / Bu kadar acil mi?
I can't afford to waste any more time. / Daha fazla zaman kaybedemem.
I am not OK with it. / Bu durumdan hosnut degilim.
All right. What do I do? / Tamam. Ne yapayim?
I'll pick you up there in a half hour. / Yarim saat içinde seni oradan alirim.
It was nothing important. / Önemli bir sey deðildi.
What are you going to do? / Ne yapacaksin?
Could I talk to you for a minute? / Seninle bir dakika konusabilir miyim?
Look, I'm sorry. It won't happen again. / Bak, özür dilerim. Tekrar olmayacak.
- I can't be distracted. / Bu durumla mesgul olamam.
- I can't be distracted by this right now. / Su an bununla mesgul olamam.
- Actually, I'm kind of busy. / Açikçasi, biraz mesgulüm.

Fix this, pls. / Bunu hallet, ltfn.
What does that mean? / Bu ne demek oluyor?
What do you need? – (What would you need?) / Neye ihtiyacin var?
There is a way to do it. / Bunu yapmanin bir yolu var.
I don't understand what you're talking about. / Neden bahsettigini anlamiyorum.
Don't think about that any more. / Bunun hakkinda daha fazla düsünme.
I'll keep you posted. / Seni haberdar ederim.
OK, keep me informed. / Tamam, beni haberdar et.
Keep me updated. / Haberdar edin.

I don't think that. / Ben öyle düsünmüyorum.
I've been so stupid about all of this. / Bu konuda çok aptalca davrandim.
I've been wrong about a lot of things. / Birçok sey hakkinda hataliydim.
How far out are we? / Ne kadar kaldi?
That's very good news. / Bu çok güzel bir haber.
- Is there anything else? / Baska bir sey var mi?
- No, that's all. / Hayir, hepsi bu.

I'm sure you're wondering what's going on. / Eminim, neler oldugunu merak ediyorsundur.
Not really, no. / Tam olarak sayilmaz, hayir.
- Something wrong? / Sorun mu var?
- What could be wrong? / Ne sorunu olabilir ki?
- It's OK. / Sorun yok.

Why don't you tell me what this is all about? / Neden bana neler oldugunu anlatmiyorsun?
Is there anything I can do? / Yapabilecegim bir sey var mi?
- That doesn't make sense. / Bu hiç de mantikli degil.
- It makes perfect sense. / Aslinda, son derece mantikli.

- Is there a problem? / Bir sorun mu var?
- There's a big problem. / Büyük bir sorun var.

I have a situation. / Bir durum söz konusu.
It didn't happen exactly like that. / Tam olarak bu sekilde olmadi.
Will you tell me what's going on? / Lütfen, birisi bana neler oldugunu söyleyebilir mi?
There's been some kind of mistake. / Bir çesit hata var.
Do you get my meaning? / Ne demek istedigimi anladin mi?
I don't know what to say. / Ne söyleyecegimi bilmiyorum.
There has got to be an explanation for this. / Bunun bir açiklamasi olmali.
You've got to give me some time to think. / Düsünmem için bana zaman vermelisin.
- Anybody want cold drinks? / Soguk icecek isteyen var mi?
- I could use one. / Ben bir tane alabilirim.

As far as I know, .. / Bildigim kadariyla, ..
To tell you the truth, .. / Gerçegi söylemek gerekirse, ..
Could you use my help? / Yardimim dokunabilir mi?
Not now. / Simdi olmaz.
That's right. / Aynen öyle.
This is none of your business. / Bu seni ilgilendirmez. This isn't about you. / Bu seninle alakalI degil.
I haven't seen him / her yet. / Henüz onu görmedim.
What do you have in mind? / Aklindan ne geçiyor?
I can't make any promises. / Hiçbir sey için söz veremem.
I don't know what to do. You have to help me. / Ne yapacagimi bilmiyorum. Bana yardim etmek zorundasin.
Where are you now? / Su an neredesin?
You really believe that? / Buna gerçekten inaniyor musun?
I doubt it. / Bundan süpheliyim.
I understand that. / Bunu anliyorum.
There is another option. / Baska bir seçenek daha var.
Do you understand me? / Beni anliyor musun?
I'm uncomfortable with this, / Bu konuda huzursuzum,
It's the right thing to do. / Bu yapilmasi gereken sey.
Not for a long time. / çok uzun sürmeyecek.
You don't know what you're talking about. / Neden bahsettiginin farkinda degilsin. You're talking nonsense. / Mantiksiz konusuyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder