17 Aralık 2014 Çarşamba

Kullanıslı Cümleler- Isınma Turları Varan 3

As soon as you reach him, you call me, please. / Ona ulasir ulasmaz beni ara, lutfen.
Besides that ? / Bundan baska ?
What's that all about? / Ne is ?
l'm serious. / Ciddiyim.
What's going on? / Neler oluyor?
l'm starting to worry. / Endiselenmeye basladim.
Not right now. / Simdi olmaz.
That's pretty bad. / Bu bayagi kötü.
What's that supposed to mean? / Bu da ne demek oluyor?
l don't care. / Bana ne.
lt's horrible. / Korkunç
lt's nothing serious. / Ciddi bir sey degil.
Hold on. / Bekle biraz.
Get back to me. / Geri ara.
l'll get back to you. / Seni geri arayacagim.
Not interested. / lgilenmiyorum.
l'm gonna disappear for a while. / Bir süre kaybolacagim (yokum).
No time. / Vakit yok.
Why didn't you check out with me? / Neden haber vermedin?
Wow! / Vay canina !
That's amazing. / Etkileyici.
This is my fault. / Benim hatam.
You don't figure anything out. / Hiçbir seyin farkinda degilsin.
Go ahead. / Devam et. (Konusmaya, yapmaya, .... vb.)
Keep going like this. / Böyle devam et.
Keep working. / Devam et.
Hang on a second. / Bekle bir saniye. (telefonda)
Sure. What do you need? / Tabi. Ne gerekiyordu? (Yardim, rica vb. durumlarinda)
Give me a couple minutes. l'll see what l can do. / Bana birkaç dakika ver. Ne yapabilirim bir bakayIm.
How did it go? / Nasil gitti?
l'll see you guys in the morning. / Sabah görüsürüz.
Good night. Get some good rest. / Iyi geceler. Iyi dinlenin.
l'm really sorry, ... / Çok üzgünüm, ...
That's great. Thank you so much. l really appreciate it. / HarikasIn. Çok tesekkür ederim. Gerçekten minnettarim.
Would you tell me what's going on? / Neler oldugunu anlatabilir misin ?
I'm working on it. / Uzerinde çalisiyorum (Ugrasiyorum).
I'm on it. / Takibimde (is, konu, ..), icabina bakarim.
l'll take care of it. / Halledecegim.
Fine. You got it. / Tamam. Hallediyorum.
l'll work it up with you. / Yardimci olurum.
l'm stuck at work. Su an (bir isin) ortasindayim.
Can't thanky ou enough for helping out with this. / Yardimin için ne kadar tesekkür etsem azdir.
You gotta be kidding me. / Benimle kafa buluyorsun herhalde.
l will fix it. / Halledecegim (is, gorev, ..).
l will get back to you as soon as we're ready. / Hazir olur olmaz sizi geri arayacagim.
l'll be right back. / Hemen dönerim.
l'm running a little late. / Biraz gecikecegim.
Don't press me, please. / Üstüme gelme, lutfen.
What do you mean? / Ne demek istiyorsun?
It could take hours. / Saatler sürebilir.
One more thing. / Bir sey daha.
Fine. You got it. / Tamam. Hallediyorum.
Anything unusual? / Garip bir sey var mi?
Not really, but .. / Yok aslinda, ancak ..
Anything's possible. / Her sey mümkün.
ls there anything else? / Baska bir sey var mi?
By the way, .. / Bu arada, ...
You're wrong. / Yaniliyorsun.
I'm gonna do this your way. / Senin dedigin gibi yapacagim.
lt'll be better if You do it yourself. / Kendin yapsan daha iyi olur.
Certainly. / Tabii ki.
That is none of your business. / Bu seni ilgilendirmez.
l don't think so. / Sanmiyorum.
Don't worry, .. / Merak etme.
Word up. / Ne var?
How's it going? / Nasil gidiyor?
Everything's fine. / Her sey yolunda.
Who cares? / Kimin umurunda ?
blah blah blah. / falan filan...
You better get lost. / Kaybolsan iyi olur.
You're delirious. / Sen sasirmissin.
l don't have it on me right now. / Su an üzerimde yok. (para, anahtar, vb,)
That's all l need right now. / Simdilik bu kadar.
You were way off on this one. / Bu sefer çok ileri gittin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder