18 Aralık 2014 Perşembe

Kullanıslı Cümleler- Isınma Turları Varan 5

That's not what I meant. / Demek istedigim bu degildi.
I've been waiting for you. / Seni bekliyordum.
I've had it! / Yetti artik !
That's not the point. / Konu bu degil.
Then let it go. / Öyleyse bosver gitsin.
Now, lighten up. / Simdi neselen biraz.
Yeah, exactly. / Evet, tam olarak öyle.
Maybe, but I don't think so. / Olabilir, ama bence deðil.
What happens next? / Sirada ne var?
That's all for now. / Simdilik bu kadar.
What else did he/she say? / Baska ne anlatti?
You never answered me before. / Benimle bu konuyu hiç konusmadin.
What are you talking about? / Neden bahsediyorsun?
You know what I’m. / Neden bahsettiğimi biliyorsun. /
So, uh, what do you want to do? / Eee, ne yapmak istiyorsun?
No. You don't have to do that. / Hayir, bunu yapman gerekmiyor.
OK, then. / Tamam o zaman.
I'm really, really sorry. / Gerçekten, çok üzgünüm.
Take care of yourself. / Kendine iyi bak.
No, not really. / Hayir, tam olarak deðil.
All right. None of my business. Sorry. / Tamam. Beni ilgilendirmez. Özür dilerim.
Was that about me? / Benim hakkimda mi?
We'll talk about it later. / Bunu daha sonra konusuruz.
This one's different. / Bu sefer ki farkli.
I'll get right on it. / Ilgilenirim.
What is your problem? / Senin sorunun ne?
No problem. / Sorun deðil.
You're not kidding me, right? / Benimle dalga geçmiyorsun, deðil mi?
The news isn't good. / Ne yazik ki, haberler iyi değil.
What was that all about? / Bu neyle ilgiliydi?
You look like hell. / Berbat görünüyorsun.
There's one more thing I gotta talk to you about. / Seninle konusmak istediðim bir sey daha var.
What do you wanna tell me? / Bana ne söylemek istiyorsun?
My demand is very simple. / Istegim çok basit.
You are no fun. / Hiç eðlenceli deðilsin.
You broke your word. / Sözünde durmadin.
Dude, you are seriously insane. / Sen kesinlikle kafayi yemissin.
I'm not interested. / Ilgilenmiyorum.
Think about it, / Düsünsene,
I told you I was fine. / Sana iyi olduðumu söylemistim.
I know what you told me. / Bana ne söylediðini biliyorum.
I know what I told you. / Sana ne söylediðimi biliyorum.
What does that mean? / O da ne demek?
You think I didn't know? / Bilmediğimi mi saniyordun?
You should mind your own business. / Kendi isine bak.
So, do what you gotta do. / Bu yüzden, ne yapman gerekiyorsa yap.
Get your head straight. / Kafani toparla.
Not right now. / Simdi olmaz.
Not now. After. / Simdi olmaz, daha sonra.
OK. Call me when you have a few minutes. / Tamam, birkaç dakikan olduğunda beni ara.
OK. What's up? / Tamam, konu nedir?
I'm really surprised. / Gerçekten sasirdim.
Forget it. / Unut gitsin.
We need to talk. / Konusmamiz gerekli.
What's with you today? / Bugün sizde bir sorun mu var?
What's going on? / N'oluyor, (dostum)?
It better be. / Öyle olsa iyi olur.
Got it. / Anlasildi.
I know just as well as you do. / Ben de, senin bildiðim kadar biliyorum.
OK, let's say you're right. / Tamam, diyelim ki haklisin.
It's no trouble. / Hayir, önemli deðil.
Well, I don't want to keep you. / Seni tutmak (oyalamak/isinden alioymak) istemem.
What were you talking to him about? / Ne hakkinda konusuyordunuz?
I can't help the way I feel. / Hislerime hakim olamiyorum.
I don't think so. / Öyle olduðunu sanmiyorum.
What the hell do you know? / Ne halt biliyorsun ki?
Yes. That's exactly what I'm saying. / Evet, kesinlikle dediðim bu.
What's that about? / Bütün bunlar ne hakkinda?
Then what? / O zaman ne?
You keep talking trash, man. / Hâlâ bos konusuyorsun.
So what's the latest? / Eee, son durumlar nasil?
OK. OK, if that's how you want it. / Tamam...Tamam, eðer istediðin buysa.
It's not a big deal. / Önemli bir sey deðil.
It's OK, we have a minute. / Sorun deðil, zamanimiz var.
Q - What's going on? / - N'oluyor? A - Nothing. Everything's fine. / - Yok bir sey. Hersey yolunda.
I said OK. / (Zaten) tamam demistim.
Sure about that? / Bundan emin misin?
I just want a little information. / Birkaç sey sormak istiyorum.
Don't even think about it! / Aklina bile getirme! (Bunu asla dusunme!)
It didn't make any sense to me. / Bir anlam veremedim!
Stay out of this. / Sen karisma.
I'm gonna need your advice. / Tavsiyelerine ihtiyacim var.
That's not possible. / Imkansiz.
What exactly do you mean? / Tam olarak neyi kastediyorsun?
Stop bugging me. / Beni sIkmaktan vazgeç.
Nothing's changed. / Hiçbir sey degismedi.
What is it? / Ne var?
You can't be serious? / Ciddi olamazsin.
What are you suggesting I do? / Ne yapmami öneriyorsun?
What are your impressions? / Izlenimlerin neler?
Five minutes, ten tops. / Bes dakika, en fazla on.
What do you want me to do? / Ne yapmami istiyorsun?
Or is it? / Yoksa öyle mi?
You're making the right one. / doðru olan seyi yapiyorsun.
I know. It sounds ridiculous, right? / Biliyorum, çok saçma geliyor, deðil mi?
By simply, .. / Basitçe söylemek gerekirse, …
Excuse me. I have an appointment and I'm running late. / Üzgünüm, benim bir randevum var ve geç kaliyorum.
Who are you meeting? / Kiminle bulusacaksin?
I was wondering what you had decided. / Neye karar verdiðini merak ettim.
Is there any other way to do this? / Bunu yapmanin baska bir yolu var mi?
You don't have to do this. / Bunu yapman gerekmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder